FAQ plexi24

FAQ

Strona główna » FAQ

1. Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienia można składać:
• przez sklep internetowy.
• telefonicznie pod numerem: 507 03 63 63
• mailowo: sklep@plexi24.pl 
• osobiście: Zawiercie ul. Oświatowa 58  

2. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Wszystkie produkty są robione na indywidualne zamówienie - jesteśmy ich bezpośrednim producentem.
Przeważnie potrzebujemy 1-3 dni robocze na realizację Twojego zamówienia. 

3. Jakie są koszty wysyłki?

• List polecony priorytetowy  – 10 zł
• Paczka pocztowa priorytetowa – 14 zł
• Paczka pocztowa priorytetowa - pobraniowa – 18 zł
• Przesyłka kurierska – 15 zł
• Przesyłka kurierska - pobraniowa – 20 zł
• Odbiór osobisty – 0 zł

Kupując kilka przedmiotów - za wysyłkę płacisz tylko raz.

4. Czy mogę przedmiot odebrać osobiście?

Tak. Zapraszamy do siedziby firmy, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00. Poinformujemy telefonicznie jak zamówienie będzie gotowe do odbioru.

plexi24.pl
ul. Oświatowa 58 
42-400 Zawiercie 
tel. 507 03 63 63

5. Płatność - Dane do przelewu

- wpłata na konto 
- za pobraniem 
- przy odbiorze osobistym

 

Numer rachunku bankowego:

63 2490 0005 0000 4600 2650 5415

plexi24
ul. Oświatowa 58 
42-400 Zawiercie 
tel. 507 03 63 63

6. Pakowanie

Nasze produkty pakujemy w twarde kartonowe pudełka, zabezpieczamy matami powietrznymi
a wysyłamy tylko i wyłącznie w przesyłkach UBEZPIECZONYCH, z oznaczeniem OSTROŻNIE SZKŁO.

7. Gwarancja

Wszystkie nasze produkty objęte są 24-miesięczną gwarancją.

8. Sugestie, pomysły, zapytania

Jesteśmy otwarci na pomysły i sugestie. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt:


kontakt@plexi24.pl

tel. 507 03 63 63

9. Czy treść graweru może być dowolna?

Tak, każdy produkt wykonujemy na indywidualne zamówienie, dlatego możemy dowolnie modyfikować napisy grawerowane na produktach. 

10. Czy produkty posiadają logo firmy?

Tak, każdy produkt jest sygnowany logo producenta.

11. Czy po realizacji zamówienia otrzymam numer listu przewozowego?

W dniu wysyłki paczki na podany w zamówieniu adres e-mail wyślemy numer paczki  wraz z linkiem do jej śledzenia.

12. Z jakiej firmy kurierskiej korzystacie?

Korzystamy z usług fimy DPD oraz Kurier Pocztex.

13. Czy jest limit znaków w grawerowanym tekście?

Nie. Nie mamy limitów ilości znaków w grawerowanym tekście. Prosimy jedynie pamiętać,

że im więcej tekstu, tym będzie on mniejszy a zatem mniej czytelny. 

14. Czy można wygrawerować tekst w innym języku?

Tak. Jednak przed złożeniem zamówienia należy dokładnie sprawdzić cały tekst,  przesłać nam go dokładnie w takiej formie, w jakiej ma być wygrawerowany. Zwracając uwagę na nagłówek, tekst główny, stopkę oraz podpis.

15. Gdzie wpisać wzór i dane do graweru?

Wpisz je przy składaniu zamówienia w polu "Notatka do zamówienia" lub po złożeniu zamówienia prześlij je nam bezpośrednio na adres mailowy: kontakt@plexi24.pl

16. Czy grawer jest w cenie?

Tak, grawer jest w cenie.

17. Czy na produkcie można umieścić własną grafikę?

Tak, możemy umieścić inną grafikę niż tą ze wzoru, jednak należy pamiętać, ze efekt finalny zależy w dużej mierze od jakości przesłanej grafiki - cena może ulec zmianie.  

18. Gdzie przesłać własną grafikę lub logo?

Grafikę lub logo prosimy wysłać bezpośrednio na nasz adres mailowy: kontakt@plexi24.pl

19. Czy można wykonać grawer z drugiej strony produktu?

Tak, zależy to od produktu, w celu doprecyzowania prosimy o kontakt.

20. Czy można połączyć zamówienia?

Tak. Chcąc połączyć zamówienia prosimy o kontakt mailowy: kontakt@plexi24.pl lub telefoniczny 507 03 63 63.

21. Czy mogę domówić produkt do wcześniej złożonego zamówienia?

Tak, jeśli paczka nie została jeszcze wysłana. W celu domówienia produktu skontaktuj się z nami najlepiej telefonicznie 507 03 63 63 lub mailowo pod adresem: kontakt@plexi24.pl

22. Czy można wybrać opcję wysyłki paczki w konkretny dzień?

Tak, taką informację proszę uwzględnić przy składaniu zamówienia. Należy też pamiętać, że na samą produkcję potrzebujemy zazwyczaj 1-3 dni roboczych.

23. Czy wysyłamy projekty graficzne do akceptacji?

Tak, lecz tylko do wybranych produktów. Wysyłamy je na adres mailowy podany przy składaniu zamówienia. Po wysłaniu projektu skontaktujemy się telefonicznie.

24. Czy można złożyć zamówienie mailowo?

Tak. W mailu proszę podać wszystkie niezbędne informacje takie jak: 
- produkt i jego wzór
- tekst do graweru, 
- dane dodatkowe (np. kolor podświetlenia),
- dane do dostawy, 
- numer kontaktowy,
- formę dostawy i płatności.

25. Czy mogę przekazać uwagi lub zmiany do zamówienia telefonicznie?

Tak, prosimy o kontakt pod numerem 507 03 63 63. Jednak aby uniknąć ewentualnych literówek, sugerujemy kontaktować się w takiej sprawie mailowo. Z uwagi na możliwość wystąpienia pomyłek (literówki, etc.) sugerujemy kontakt e-mail kontakt@plexi24.pl  przyspieszy to realizację zamówienia.

26. Czy mogę sprawdzić na jakim etapie jest moje zamówienie?

Tak, prosimy o kontakt telefoniczny 507 03 63 63 lub e-mail kontakt@plexi24.pl w tej sprawie.

27. Czy produkt jest dostępny?

Dostępność produktów można sprawdzić w karcie produktu.

28. Czy wysłanie projektu wydłuży czas realizacji zamówienia?

Tak, ponieważ musimy czekać na Twoją akceptację. Im szybciej projekt zostanie zaakceptowany, tym szybciej przystąpimy do realizacji zamówienia.

29. Czy można zamówić grawer w innym kolorze?

Kolor graweru jest zależny od materiału z jakiego jest wykonany produkt. Nie ma możliwości zmiany koloru.

30. Czy można się kontaktować w formie SMS-ów/ MMS-ów?

Nie, nie ma takiej możliwości.

31. Czy ozdobne pudełko jest w cenie produktu?

Nie, jest to opcja dodatkowo płatna.

32. Jak długo istnieje firma?

Od 1 czerwca 2006 roku.

33. Czy wykonujecie projekty indywidualne?

Tak, w celu ustalenia szczegółów, prosimy o kontakt mailowy: kontakt@plexi24.pl

34. Czy jest możliwość zakupu produktu na miejscu?

Wszystkie produkty są robione na indywidualne zamówienie dlatego sugerujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu ustalenia szczegółów.

35. Czy przy dużej ilości sztuk w zamówieniu można liczyć na rabat?

Tak. Przy większych zamówieniach rabaty udzielane są indywidualnie przed złożeniem i opłaceniem zamówienia.

36. Jak długo moje zamówienie bez opłaty jest w systemie?

Nieopłacone zamówienie jest w systemie przez 2 tygodnie.

37. Czy można zwrócić zamówiony produkt?

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

38. Czy można złożyć zamówienie osobiście?

Tak. Zapraszamy do siedziby firmy, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00. Prosimy mieć na uwadze, że potrzebujemy czas na realizację zamówienia.

plexi24.pl
ul. Oświatowa 58
42-400 Zawiercie
tel. 507 03 63 63

39. Otrzymałem niekompletne zamówienie, co robić?

Prosimy o pilny kontakt telefoniczny 507 03 63 63  lub e-mail kontakt@plexi24.pl

40. Czy można zrezygnować ze złożonego zamówienia?

Tak, jeżeli zamówienie nie poszło jeszcze na produkcję. 
Prosimy o pilny kontakt telefoniczny 507 03 63 63.  

41. Czy w paczce znajdę paragon lub fakturę?

Tak, dokument potwierdzający zakup dostarczamy razem z zamówieniem.

42. Czy jest minimalna wartość zamówienia?

Nie, każdy nasz produkt można kupić od jednej sztuki.

Mapa
Siedziba firmy

plexi24.pl
ul. Oświatowa 58
42-400 Zawiercie
Infolinia czynna:
Poniedziałek - Piątek
10:00 - 16:00
Pomoc i zamówienia:
+48 507 03 63 63
Kontakt mailowy:
kontakt@plexi24.pl
Zdjęcia i zamieszczone treści są własnością serwisu i nie mogą być wykorzystywane bez pisemnej zgody plexi24.pl
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu